0

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4
بازدید 110

مقدمه ای بر اندیکاتور Super Trend MT4 مخصوص فارکس در متاتریدر 4

یک ابزار تحلیل و تکنیکال فوق العاده که در دنیای بازار های معاملاتی دارای محبوبیت بسیار زیادی است ، این اندیکاتور در این نسخه برای پلتفرم متاتریدر 4 طراحی شده است و در بازار مالی فارکس مورد استفاده قرار می گیرد ، وظیفه اصلی آن شناسایی مسیر حرکت روند و نقاط برگشت روند است ، این اندیکاتور ظاهری بسیار ساده دارد و از یک خط تشکیل شده است.

خط اندیکاتور دارای 2 رنگ قرمز و سبز می باشد که با استفاده از این دو رنگ و نوسانات خط اندیکاتور ، روند بازار را شناسایی می کند .

به طور کلی این اندیکاتور دارای 3 ویژگی بسیار کاربردی و فوق العاده است که سبب شده تا به این حد در بین معامله گران و تحلیلگران محبوبیت پیدا کند ، در ادامه به این ویژگی های جذاب می پردازیم .

 

برای مشاوره و  طراحی اکسپرت، اندیکاتور یا ربات های معامله گر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، ما همواره پاسخگو شما خواهیم بود.شماره تماس پشتیبانی سایت هوش فعال : 09364549266

ویدیو آموزش اندیکاتور Super Trend مخصوص فارکس در متاتریدر4

 

عملکرد اندیکاتور Super Trend MT4

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره شد ، اندیکاتور Super Trend یک شاخص فنی است که در بازار های مالی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، این اندیکاتور از یک خط تشکیل شده که دارای دو رنگ سبز و قرمز می باشد ، رنگ سبز نشان دهنده روند کلی صعودی است و رنگ قرمز نشان دهنده روند کلی نزولی است ، هنگامی که خط سبز اندیکاتور به سمت بالا شکسته شود و تغییر مسیر دهد ، نشان گر تغییر روند صعودی می باشد و هنگامی که خط قرمز اندیکاتور به سمت پایین شکسته شود و تغییر مسیر دهد ، نشان گر تغییر روند نزولی می باشد.

ظاهر این اندیکاتور بسیار ساده است و همین امر سبب شده تا عملکرد اندیکاتور به طور کامل قابل فهم باشد ، این اندیکاتور به صورتی طراحی شده است که حتی معامله گران مبتدی نیز می توانند به راحتی با استفاده از آن تحلیل های خود را بر روی نمودار قیمتی انجام دهند و با استفاده از نوسان گیری های این اندیکاتور ، تصمیمات درستی برای معاملات خود بگیرند .

 

اندیکاتور سیف ترید بهترین اندیکاتور برای اسکالپ در بازار فارکس ، با وین ریت بالا و امکانت استثنایی ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندیکاتور سیف ترید به این لینک مراجعه نمایید و یا یا این شماره 09364549266 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های اندیکاتور Super Trend

 

1- تشخیص روند :

این اندیکاتور به کمک خط نوسان گری که بر روی نمودار قیمتی ترسیم می کند ، روند حقیقی بازار را شناسایی و مسیر حرکت آن را مشخص می کند ، هنگامی که مسیر خط به سمت بالا باشد نشان دهنده روند صعودی است و هنگامی که مسیر خط به سمت پایین باشد نشان دهنده روند نزولی است.

 

2- شناسایی نقاط ورود و خروج :

این اندیکاتور نقاط ورود و خروج معاملات را به خوبی شناسایی می کند ، شما می توانید با استفاده از شناسایی این نقاط ، تصمیمات درستی را برای معاملات خود بگیرید.

 

3- انعطاف پذیری :

این اندیکاتور دارای سازگاری و انعطاف پذیری بسیار بالایی است ، شما می توانید این اندیکاتور را با دیگر اندیکاتور ها ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از آن استفاده کنید .

 

4- سهولت در استفاده :

این اندیکاتور به دلیل سادگی در ظاهر و سادگی در استفاده ، مناسب برای معامله گران و افرادی مبتدی که به تازگی وارد بازار معاملاتی شده اند می باشد .

 



 ” مد نظر داشته باشید که باید حتما سیگنال های صادره را با استفاده از تجزیه تحلیل و بررسی های خود و یا با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر تایید کنید و سپس تصمیم به انجام معامله بگیرد و تنها به سیگنال های صادره از سمت اندیکاتور اکتفا نکنید ، برای این کار می توانید این اندیکاتور را با اندیکاتور ها و شاخص های فنی دیگر ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از اندیکاتور بهترین بهره را ببرید “

 

لینک دانلود اندیکاتور Super Trend MT4 در انتهای صفحه پست در باکس دانلود موجود می باشد



 

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4

 

شیوه نصب اندیکاتور در متاتریدر 4

در انتهای صفحه ی این پست در باکس دانلود از قسمت راهنمای نصب میتوانید ویدیو آموزش نصب اندیکاتور در متاتریدر 4 را مشاهده کنید و مطابق با ویدئو آموزشی اندیکاتور مورد نظر را نصب کنید .

 

تنظیمات اندیکاتور Super Trend MT4 برای متاتریدر 4

در سربرگ Inputs نیز ویژگی های فنی مهم این اندیکاتور وجود دارد که می توانید مطابق با پارامتر های مد نظرتان این ویژگی ها را تغییر دهید و سفارشی سازی کنید .

 

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4

 

در سربرگ Color نیز ویژگی های فنی مهم این اندیکاتور وجود دارد که می توانید مطابق با پارامتر های مد نظرتان این ویژگی ها را تغییر دهید و سفارشی سازی کنید .

 

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4

 



 

{    دانلود اندیکاتور های متاتریدر 5   }

 



 

سیگنال خرید با استفاده از اندیکاتور Super Trend MT4 کد MQL4-60

چه زمانی می توانید وارد پوزیشن Buy شوید ؟

نحوه ی سیگنال گیری از اندیکاتور Super Trend MT4 به شرح ذیل می باشد.

1- هنگامی که خط اندیکاتور به سبز تغییر رنگ می دهد نشان دهنده آن است که روند کلی نمودار صعودی است.

2- زمانی که خط اندیکاتور صاف است و به سمت بالا تغییر مسیر می دهد یا به اصطلاح شکسته می شود ، نشان دهنده نقطه بازگشت روند می باشد.

3- شکست خط یا تغییر مسیر خط اندیکاتور به عنوان سیگنال خرید در نظر گرفته می شود.

4- سیگنال تغییر روند یا سیگنال خرید را با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر ابتدا تحلیل و تایید کنید و سپس ، از کندل تثبیت صعودی وارد پوزیشن Buy شوید.

5- نقطه Stop پوزیشن خود را با استفاده از استراتژی معاملاتی خود تعیین کنید.

 

چه زمانی می توانید از پوزیشن  Buy خارج شوید ؟

به پوزیشن خود ادامه دهید تا زمانی که یک کندل تغییر روند نزولی و یا سیگنال فروش مشاهده کنید ، پس از مشاهده از پوزیشن خود خارج شوید .

 

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4

 

سیگنال فروش با استفاده از اندیکاتور Super Trend MT4 کد MQL4-60

چه زمانی می توانید وارد پوزیشن Sell شوید ؟

نحوه ی سیگنال گیری از اندیکاتور Super Trend MT4 به شرح ذیل می باشد.

1- هنگامی که خط اندیکاتور به قرمز تغییر رنگ می دهد نشان دهنده آن است که روند کلی نمودار نزولی است.

2- زمانی که خط اندیکاتور صاف است و به سمت پایین تغییر مسیر می دهد یا به اصطلاح شکسته می شود ، نشان دهنده نقطه بازگشت روند می باشد.

3- شکست خط یا تغییر مسیر خط اندیکاتور به عنوان سیگنال فروش در نظر گرفته می شود.

4- سیگنال تغییر روند یا سیگنال فروش را با استفاده از ابزار و شاخص های فنی دیگر ابتدا تحلیل و تایید کنید و سپس ، از کندل تثبیت نزولی وارد پوزیشن Sell شوید.

5- نقطه Stop پوزیشن خود را با استفاده از استراتژی معاملاتی خود تعیین کنید.

 

چه زمانی می توانید از پوزیشن  Sell خارج شوید ؟

به پوزیشن خود ادامه دهید تا زمانی که یک کندل تغییر روند صعودی و یا سیگنال خرید مشاهده کنید ، پس از مشاهده از پوزیشن خود خارج شوید .

 

دانلود اندیکاتور Super Trend MT4

 

دانلود اندیکاتور Super Trend برای متاتریدر 4

 

جمع بندی مطالب

اندیکاتور Super Trend یک ابزار تحلیل و تکنیکال و شاخص فنی است که در بازار مالی فارکس مورد استفاده قرار می گیرد و در این نسخه برای پلتفرم متاتریدر 4 طراحی شده است ، این اندیکاتور از یک خط تشکیل شده است که مسیر حرکت و جهت روند بازار را شناسایی می کند و با استفاده از تغییر مسیر حرکت خط ، نقاط بالقوه تغییر روند را شناسایی می کند ، این اندیکاتور از سازگاری بسیار بالایی برخوردار است و می توانید آن را با دیگر شاخص های فنی سازگار ترکیب کنید و در قالب یک استراتژی از آن استفاده کنید ، همچنین دارای ویژگی های ظاهری و فنی می باشد که می توانید مطابق با ترجیحات خود ، تمامی پارامتر ها را تغییر و تنظیم کنید .

 

 

کاربران گرامی سایت هوش فعال ، لطفا پس از مطالعه پست آموزش ” اندیکاتور Super Trend  ” نظرات و سوالات خودتان را با ما از طریق ارسال دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با تشکر

نویسنده : رسول شعبانی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *