دانلود اندیکاتور Snake In Borders مخصوص فارکس در متاتریدر5
بازدید 23

دانلود اندیکاتور Snake In Borders مخصوص فارکس در متاتریدر5

اندیکاتور Snake In Borders برای MT5 کانال روند فارکس را نمایش می‌دهد و به معامله‌گران کمک می‌کند تا روند را در طول ادامه‌دار بودن آن پیگیری کنند و معکوس شدن روند فارکس را شناسایی کنند.

این اندیکاتور کانال روند فارکس را ارائه می‌دهد که شرایط بازار صعودی و نزولی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، سیگنال‌های معکوس شدن روند را فراهم می‌آورد و به معامله‌گران کمک می‌کند تا تغییرات قیمت را پیش‌بینی کنند.

این اندیکاتور استفاده آسانی دارد و برای معامله‌گران فارکس تازه‌کار و با تجربه مناسب است. این اندیکاتور به خوبی بر روی تمامی چارت‌های intraday و همچنین چارت‌های روزانه، هفتگی و ماهانه عمل می‌کند.

بنابراین، معامله‌گران می‌توانند از آن برای استراتژی‌های معاملات اسکالپینگ، کوتاه‌مدت و بلندمدت فارکس استفاده کنند.

برای مشاوره و  طراحی اکسپرت، اندیکاتور یا ربات های معامله گر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، ما همواره پاسخگو شما خواهیم بود.شماره تماس پشتیبانی سایت هوش فعال : 09364549266

دانلود اندیکاتور Snake In Borders مخصوص فارکس در متاتریدر5

 


دانلود اندیکاتور Snake In Borders برای متاتریدر5


سیگنال‌های معاملاتی اندیکاتور Snake In Borders برای MT5

این اندیکاتور خط کانال لوندر و خط سیگنال بنفش را نمایش می‌دهد. در بازار رونددار، خط سیگنال بنفش به باندهای بیرونی می‌چسبد. بنابراین، بهترین استراتژی معاملاتی این است که به محض تماس خط اندیکاتور لوندر با خط بالایی یا پایینی کانال، وارد بازار شوید.

در بازار صعودی، خط سیگنال لوندر به سمت خط بالایی کانال حرکت کرده و در آنجا باقی می‌ماند. هنگامی که خط سیگنال با خط بالایی کانال تماس پیدا کند، معامله‌گران می‌توانند موقعیت خرید باز کنند و Stop Loss را زیر خط پایینی کانال قرار دهند. معامله‌گران می‌توانند در صورت دور شدن خط سیگنال لوندر از باند بالایی سود خود را بگیرند یا صبر کنند تا به باند پایینی برسد.

اندیکاتور سیف ترید بهترین اندیکاتور برای اسکالپ در بازار فارکس ، با وین ریت بالا و امکانت استثنایی ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندیکاتور سیف ترید به این لینک مراجعه نمایید و یا یا این شماره 09364549266 تماس حاصل نمایید.

در روند نزولی، خط سیگنال لوندر به سمت پایین حرکت کرده و با خط پایینی کانال تماس پیدا می‌کند.

برای دستیابی به بهترین نتایج معاملاتی، معامله‌گران باید تنظیمات HardCalc را به True تنظیم کنند هنگامی که این اندیکاتور با اندیکاتورهایی مانند Moving Average یا Awesome Oscillator استفاده می‌شود. با این حال، هنگامی که با اندیکاتورهایی مانند Zigzag یا Channels استفاده می‌شود، پارامتر باید به False تنظیم شود.

تنظیمات

  • SnakeRange: دوره فیلتر ورودی برای محاسبه اندیکاتور.
  • FilterPeriod: دوره فیلتر ورودی برای محاسبه اندیکاتور.
  • MartFiltr: مقدار بالاتر فیلتر بازار کانال باریک‌تری را فراهم می‌آورد.
  • HardCalc: فیلتر اضافی را فعال می‌کند.

دانلود اندیکاتور Snake In Borders مخصوص فارکس در متاتریدر5

نتیجه‌گیری

به این ترتیب، اندیکاتور Snake In Borders برای MT5 یک ابزار تحلیل تکنیکال موثر برای معامله‌گران روند است.

 


دانلود اندیکاتور Snake In Borders برای متاتریدر5


نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *