Vertus Daily Combo ایردراپ ورتوس
بازدید 387

کارت روزانه ورتوس کمبوی روزانه یکم مهر 1403 کمبو روزانه Vertus بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴

اکانت پریمیوم تلگرام

 ترکیب روزانه Vertus برای یکم مهر 1403

با ترکیب روزانه Vertus می‌توانید پاداش خود را افزایش دهید. برای دسترسی به صفحه با کد، از برگه اصلی شهر به سمت چپ بکشید. در آنجا باید توالی صحیح ۴ جزیره را که با زمینه‌های تخصصی این جزایر مرتبط هستند وارد کنید. کد هر ۲۴ ساعت تغییر می‌کند، بنابراین باید آن را حدس بزنید یا با تحقیق صحیح‌ترین ترکیب را پیدا کرده و پاداش خود را دریافت کنید.

کارت روزانه ورتوس کمبوی روزانه یکم مهر  1403 کمبو روزانه Vertus بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴

 درباره Vertus:

Vertus یک برنامه غیرمتمرکز (dApp) نسل جدید است که بر بستر بلاکچین TON ساخته شده و مستقیماً از طریق تلگرام در دسترس است. این یکپارچگی تجربه کاربری آسان و راحتی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. با Vertus، هر کاربر تلگرام می‌تواند به‌طور یکپارچه از تجربه کامل بلاکچین استفاده کند.

در قلب این پلتفرم نوآورانه، $VERT وجود دارد؛ یک ارز دیجیتال جدید که برای استخراج آسان و دسترسی گسترده طراحی شده است. هدف آن ساده‌سازی ورود شما به بازار ارزهای دیجیتال است، با ارائه یک مسیر سرراست برای درگیر شدن با ارز دیجیتال از طریق تلگرام.

دوست داری وارد بازی ورتوس  بشی؟ روی این لینک کلیک کن!

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام و یا ایتای ما شوید  عضویت در کانال تلگرام  عضویت در کانال ایتا 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *