Gemzcoin ایردراپ جمزکوین
بازدید 148

کارت روزانه جمز کوین کمبوی روزانه جمز کوین یکم مهر 1403 کمبو روزانه Gemzcoin بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴

اکانت پریمیوم تلگرام

 باز کردن ۵ میلیون سکه در Gemzcoin با حل ترکیب روزانه برای یکم مهر 1403

 درباره Gemzcoin:

Gemz یک بازی منحصر به فرد بر پایه تلگرام است که در آن بازیکنان مدیریت یک شرکت ماینینگ کریپتو را که توسط تنبل‌ها اداره می‌شود، به عهده دارند. این بازی به تازگی توجه بیش از ۸ میلیون بازیکن را به خود جلب کرده است.

https://t.me/gEmzcoin_bot/tap?startapp=5iRzxC-UIxUu5NIgqY9LPHz

رابط اصلی بازی یک دایره بزرگ با تصویر یک جواهر است. بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روی این جواهر، تا زمانی که انرژی‌شان تمام شود، سکه جمع‌آوری کنند. پس از اتمام انرژی، باید صبر کنند تا دوباره شارژ شود یا از یکی از سه افزایش انرژی روزانه رایگان استفاده کنند.

با این حال، ضربه زدن مداوم بهترین استراتژی برای رشد کسب‌وکار ماینینگ شما که توسط تنبل‌ها اداره می‌شود نیست. به جای آن، با استفاده از دکمه “Mine” می‌توانید سکه‌های خود را در بخش‌های مختلف مثل تجهیزات، کارگران، خدمات و کارت‌های ویژه سرمایه‌گذاری کنید تا درآمد غیرفعال چه به صورت آنلاین و چه آفلاین به دست آورید. همچنین یک ترکیب روزانه وجود دارد که با ترکیب کارت‌ها می‌توانید پاداش ۵ میلیون سکه‌ای دریافت کنید.

برای دریافت مزایای بیشتر، دکمه “Boosts” به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌هایی مانند Tap Bot (رباتی که حتی وقتی آفلاین هستید به طور خودکار ضربه می‌زند) یا Multi Tap (که سکه‌های بیشتری در هر ضربه ایجاد می‌کند) را خریداری کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با معرفی دوستان به بازی یا تعامل با Gemz سکه‌های اضافی کسب کنند.

آیا دوست دارید به بازی بپیوندید؟ روی این لینک کلیک کنید!

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام و یا ایتای ما شوید  عضویت در کانال تلگرام  عضویت در کانال ایتا 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *