کد مورس روزانه بازی کت گولد ماینر یکم مهر 1403 دیلی کمبو Cat Gold Miner بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴
بازدید 66

کد مورس روزانه بازی کت گولد ماینر یکم مهر 1403 دیلی کمبو Cat Gold Miner بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴

اکانت پریمیوم تلگرام

کمبوی روزانه‌ی Cat Gold Miner برای یکم مهر 1403

 

▬ فشار طولانی  
● فشار کوتاه  

 

کد مورس امروز: COIN

  • C  ▬ ● ▬ ●
  • O  ▬ ▬ ▬
  • I  ● ●
  • N  ▬ ●

 

یادت نره برای آپدیت‌های روزانه به ما ملحق بشی!

نیاز داری بدونی چطور Cat Gold Miner رو بازی کنی؟ اینجا تماشا کن!

 

 درباره‌ی Cat Gold Miner:

قراره وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز بشی با راه‌اندازی رسمی Play-to-Airdrop در Cat Gold Miner! وارد معادن شو، گنج‌های پنهان رو پیدا کن و برای جایگاه اول در جدول رقابت کن. ماجراجوییت از همین حالا شروع میشه!

 

توی Cat Gold Miner، توی یک بازی جذاب و Idle توی اپلیکیشن تلگرام قرار می‌گیری که همه چیزش حول محور گربه‌ها می‌چرخه. از یک شروع ساده، باید مدیریت کنی و امپراطوری معدن‌ خودت رو با ارتقاهای استراتژیک و تصمیمات هوشمندانه گسترش بدی. این چیزهایی هست که از بازی می‌تونی انتظار داشته باشی:

 

  • گیم‌پلی: می‌تونی مدیرهای گربه‌ای استخدام کنی، تجهیزات رو ارتقا بدی و تولید طلا رو بهینه کنی تا توکن‌های $CATGM، ارز داخل بازی که بر اساس بلاکچین TON هست رو به دست بیاری.
  • ادغام با بلاکچین: این بازی از تکنولوژی بلاکچین استفاده می‌کنه تا تراکنش‌ها امن و شفاف باشن، و طراحی شده تا به تو این امکان رو بده که از فعالیت‌های داخل بازی به درآمد برسی.
  • جامعه و تعامل: یک جامعه‌ی پویا در انتظارته که می‌تونی استراتژی‌ها و موفقیت‌هات رو با دیگران به اشتراک بذاری، و تجربه‌ی بازی رو از طریق تعامل اجتماعی لذت‌بخش‌تر کنی.
  • مدل اقتصادی: یک مالیات کوچک بر روی تراکنش‌های توکن $CATGM به توسعه‌ی بازی، پاداش‌ها و حمایت از مالکان زمین کمک می‌کنه و یک اکوسیستم پایدار رو ایجاد می‌کنه.
Cat Gold Miner ترکیبی از جذابیت شخصیت‌های گربه‌ای، هیجان معدن‌کاری طلا و نوآوری در دنیای ارز دیجیتال رو بهت ارائه می‌ده تا هم یک تجربه سرگرم‌کننده داشته باشی و هم با اقتصاد بلاکچین آشنا بشی!
دوست داری تو بازی شرکت کنی؟ رو لینک کلیک کن!

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام و یا ایتای ما شوید  عضویت در کانال تلگرام  عضویت در کانال ایتا 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *