خصوصیات متولدین اردیبهشت ثور Taurus - عشق و رابطه در متولدین اردیبهشت
بازدید 10

طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک ثور Taurus – عشق و رابطه

طالع بینی متولدین اردیبهشت، عشق و رابطه – ثور در عشق : متولدین اردیبهشت که تحت سیطره سیاره ونوس قرار دارند، از نظر حسی بسیار عمیق و به بدن خود متصل هستند. برای اینکه یک رابطه عاطفی با ثور آغاز شود، باید از همان ابتدا احساس جذابیت فیزیکی وجود داشته باشد. اما افرادی که می‌خواهند متولدین ثور را فریب دهند، باید از موانع جدی‌ای که این علامت در پیش رو دارد عبور کنند. Bulls (ثورها) اجازه نمی‌دهند کسی به دنیای درونی آنها وارد شود و ممکن است کمی رسمی و دور از دسترس به نظر برسند تا زمانی که ارزش واقعی شما را ثابت کنید.

به جای flirt کردن، متولدین اردیبهشت ترجیح می‌دهند که یک گفتگوی واقعی داشته باشند تا تبادل احوالپرسی یا جوک. و فراموش کنید که سعی کنید بفهمید که ثور چه چیزی از شما می‌خواهد بگوید. این علامت به خوبی حس می‌کند که شما صادق نیستید و هیچ چیزی برای آنها جذاب‌تر از عدم صداقت نیست.

بهترین همتایان عاشقانه برای ثور

  • با virgin (دختر): دو نشانه زمین، با هم بودن Virgo و Taurus (ثور) بدون درام است و این دو همیشه با هم خواهند ماند. این دو نشانه ممکن است در ابراز احساسات خود چندان نمایش‌گر نباشند، اما ارتباطی نزدیک و تقریباً روانی دارند و هر کدام دقیقاً می‌دانند که دیگری چه نیازی دارد.
  • با Pisces (ماهی): Pisces (ماهی) با تخیل و احساسات خود می‌تواند ثور را از لاک خود بیرون بیاورد و به او کمک کند تا به احساسات خود توجه کند. ثور نیز می‌تواند به Pisces کمک کند که grounded (متکی به واقعیت) بماند و رابطه‌اش دراماتیک نباشد.
  • با Capricorn (بز): این علامت اصلی، با آرزوها و اهداف خود مطابقت دارد. با هم، این دو نفر می‌توانند کارها را به انجام برسانند. شریک زندگی Capricorn ممکن است شریک تجاری عالی هم باشد؛ ثور عاشق این است که با کسی باشد که بتواند به او اعتماد کند.

شب‌های قرار ملاقات مورد علاقه برای ثور

در حالی که یک Bull که به تجملات علاقه دارد، از یک شب در یک رستوران مد روز و نوشیدنی‌های خاص لذت نمی‌برد، برای اینکه یک ثور را جلب کنید، باید با انجام کارهای روزمره نیز راحت باشید. یک ثور به همان اندازه خوشحال می‌شود که یک شریک بالقوه با او برای خرید برود یا یک شب را در کنار هم روی مبل بگذرانند. در حالی که صرف شام و نوشیدنی سرگرم‌کننده است، ثور بیشتر نگران دوام رابطه است و اگر جزئیات گفت‌و‌گوهای آخرین قرار را به یاد داشته باشید، او را تحت تأثیر قرار خواهید داد.

مسأله با ثور و نشانه‌های زمین

ثور به‌طور طبیعی به نشانه‌های زمین (Virgo، Capricorn، Taurus) جذب می‌شود. این می‌تواند باعث تعجب دیگران شود. با این حال، حتی اگر هیچ چیزی به نظر نرسد و نشانه‌های زمین به سادگی از کنار هم بودن و انجام کارهای روزمره لذت ببرند، ثور و معشوق نشانه زمین خود، در حال ایجاد اعتماد بین خود هستند و یک رابطه محکم می‌سازند که سال‌ها دوام خواهد داشت.

البته، گاهی اوقات ممکن است احساس کند که بیش از حد راحت شده است. اگر ثور همیشه به نشانه‌های زمین جذب شود، ممکن است خود را در حال کینه‌توزی و محصور شدن احساس کند. نکته این است که گاهی اوقات باید از منطقه راحتی خود خارج شوند. رفتن به تعطیلات، شرکت در کلاس یوگا با شریک زندگی یا رفتن به یک قرار دو نفره با یک زوج دیگر می‌تواند از کسل شدن رابطه جلوگیری کند.

متولدین اردیبهشت (ثور) در عشق از احساسات عمیق و حسی بهره‌مند هستند و برای ایجاد یک رابطه عاشقانه پایدار، به جذابیت فیزیکی و اعتماد نیاز دارند. بهترین همتایان عاشقانه برای آنها شامل Virgo، Pisces و Capricorn هستند که هر کدام به نوعی به ایجاد روابطی بدون درام کمک می‌کنند. همچنین، آنها از شب‌های آرام و روزمره لذت می‌برند و به ایجاد اعتماد در روابط خود اهمیت می‌دهند.

چگونه یک فرد ثور را جذب کنیم؟

آیا به فردی از نشانه ثور (تیر) علاقه‌مند هستید؟ برای اینکه او شما را متوجه شود، باید شیوه‌ی جذبتان را دوباره بررسی کنید. ثور به هیچ عنوان به جملات کلیشه‌ای و مکالمات سطحی علاقه‌ای ندارد، اما همچنین به محتوای عمیق و بیان احساسات در اولین ملاقات نیز تمایلی ندارد. برای اینکه قلب یک فرد ثور را به دست آورید، باید ویژگی‌های شگفت‌انگیز خود را به نمایش بگذارید، اما نه به گونه‌ای که خود را نمایش دهید. به نظر می‌رسد این کار دشوار باشد؟ در ادامه، نکات لازم برای جلب وفاداری یک فرد ثور را بررسی خواهیم کرد.

1. ارتباط برقرار کنید

ثور به افرادی که به ایده‌ها، باورها و انگیزه‌های مشابهی علاقه‌مند هستند، جذب می‌شود. درباره شغل، کارهای داوطلبانه یا سرگرمی‌های خود صحبت کنید. این نشانه، که به ظاهر آرام و بی‌احساس به نظر می‌رسد، در واقع به شدت به شور و شوق علاقه‌مند است و دوست دارد آن را در شریک زندگی خود ببیند.

2. از موضوعات تابو نترسید

در حالی که معمولاً نباید درباره مذهب یا سیاست با شریک زندگی صحبت کنید، اما ثور از بحث‌های عمیق و واقعی استقبال می‌کند و از اختلاف نظرها نیز ابایی ندارد. هر چه بیشتر نظرات و باورهای خود را توضیح دهید، حتی اگر مخالف باشند، احترام ثور به شما بیشتر خواهد شد.

3. جزئیات را به خاطر بسپارید

زمانی که یک فرد ثور چیزی به شما می‌گوید، درک کنید که این موضوع برای او اهمیت دارد. اگر لازم است، بعد از هر قرار ملاقات یادداشت‌هایی تهیه کنید، اما به خاطر سپردن نام حیوان خانگی دوران کودکی یا محل زندگی خواهر و برادرش، شما را به قلب او نزدیک‌تر خواهد کرد.

خصوصیات متولدین اردیبهشت ثور Taurus - عشق و رابطه در متولدین اردیبهشت

اگر عاشق یک زن ثور هستید

تلاش نکنید او را تغییر دهید. آنچه که برای شما ممکن است به عنوان یک پیشنهاد به نظر برسد، برای او مانند یک دستور است و او از آن سر باز می‌زند. او به الگوسازی علاقه دارد؛ اگر شما چیزی را امتحان کنید، او نیز احتمالاً به آزمایش آن تمایل خواهد داشت. زنان ثور به شدت به دوستان و خانواده خود وابسته‌اند، بنابراین سعی در کنار گذاشتن آنها یا اولویت قرار دادن خود در زندگی او، یک نقطه منفی به حساب می‌آید. روابط برای او یک رقابت نیست. در حالی که او به تحسین‌های توخالی واکنش منفی نشان می‌دهد، یک “من به تو افتخار می‌کنم” واقعی می‌تواند تاثیر زیادی بگذارد و به او یادآوری کند که شما در کنار او هستید.

چگونه با یک زن ثور ارتباط برقرار کنیم؟

صریح و روشن باشید. زنان ثور از بازی‌های احساسی متنفرند و این بازی‌ها برای او به معنای عدم صداقت است. اگر به او علاقه دارید، حتماً به او اطلاع دهید. او از مکالمات طولانی متنی متنفر است و ترجیح می‌دهد که به نقطه اصلی برسید. اگر رابطه شما از راه دور است، ارتباطات تلفنی را به ایمیل یا پیامک ترجیح دهید، زیرا ممکن است معنی و پیام‌ها گم شوند. زنان ثور بالاترین ارزش را برای صداقت قائل هستند، بنابراین چیزی نگویید که فقط به خاطر ادب است. یک زن ثور از درام متنفر است و تمام تلاشش را برای اجتناب از آن می‌کند، اما اگر یک مسئله جدی پیش بیاید، ممکن است شما باید ابتکار عمل را در دست بگیرید و آن را مطرح کنید.

اگر عاشق یک مرد ثور هستید

یک مرد ثور ممکن است در ابتدا غیرقابل دسترس به نظر برسد، اما در واقع او به شدت می‌خواهد از نظر احساسی ارتباط برقرار کند. راه رسیدن به قلب یک مرد ثور از طریق رفتارهای عملی و روزمره است؛ سؤال درباره روزش یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌اش برای او اهمیت زیادی دارد. مردان ثور به روتین اهمیت زیادی می‌دهند؛ سورپرایز کردن او با یک سفر آخر هفته، او را دچار سردرگمی می‌کند و او بیشتر ترجیح می‌دهد که در برنامه‌ریزی مشارکت داشته باشد. برخلاف تصور برخی، مردان ثور احساسات خود را پنهان نمی‌کنند، اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا باز شوند. کلید این است که برای او فشاری نیاورید و به سادگی بگذارید مکالمات به طور طبیعی پیش بروند.

چگونه با یک مرد ثور ارتباط برقرار کنیم؟

قبل از اینکه داستانی را تعریف کنید، ابتدا نکته اصلی را بیان کنید، زیرا در حالی که مردان ثور عاشق شنیدن هستند، درام آن‌ها را دور می‌کند. بنابراین درباره جزئیات یک مشاجره اداری فقط در صورتی که مشاوره می‌خواهید یا نظر او را می‌خواهید، صحبت کنید. یک مرد ثور از دروغ متنفر است و اگر بفهمد که دروغ گفته‌اید، او به شدت عصبانی می‌شود. اگر یک شب را دو بار برنامه‌ریزی کرده‌اید، به او دروغ نگوید (چرا که ممکن است او با سوپ مرغ به در خانه شما بیاید). به سادگی اشتباه خود را بپذیرید، یک تاریخ جایگزین برنامه‌ریزی کنید و به جلو بروید.

آیا باید با یک فرد ثور ازدواج کرد؟

بله! در حالی که ممکن است ثورها کم‌سر و صدا به نظر برسند، اما هرگز کسل‌کننده نیستند. اعتماد شما به یکدیگر به قدری عمیق خواهد بود که می‌توانید به قسمت‌هایی از هویت خود دسترسی پیدا کنید که حتی از خودتان پنهان کرده‌اید. آخر هفته‌ها با یک فرد ثور بسیار لذت‌بخش است حتی اگر فقط در خانه وقت بگذرانید، لحظات بین‌تان در اتاق خواب فراموش‌نشدنی خواهد بود و جوک‌های داخلی که هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی محبوبتان با هم می‌زنید، شما را برای همیشه می‌خنداند. یک فرد ثور، لنگر، سنگ زیرین و یک شریک فوق‌العاده برای زندگی است.

3 نشانه‌ای که نشان می‌دهد فرد ثور شما برای جدی بودن آماده است

ثورهای کم‌سر و صدا ممکن است شما را به پاریس نبرند، اما این حرکات روزمره نشان می‌دهد که شما بخشی مهم از زندگی آن‌ها هستید:

  1. دوست‌تان می‌کند در رسانه‌های اجتماعی: به نظر می‌رسد این کار بی‌اهمیت است، اما ثور به معنای واقعی کلمه به کلمه دوست اهمیت می‌دهد. زمانی که او (بالاخره!) شما را اضافه می‌کند، این نشان‌دهنده این است که او شما را بخشی بزرگ از زندگی‌اش در آینده می‌بیند.
  2. به شما اجازه می‌دهد به کلاب بروید: ثورها معمولاً ترجیح می‌دهند در یک میخانه آرام بمانند تا اینکه به یک مهمانی رقص طولانی بروند. اما اگر این کار برای شما مهم باشد، یک فرد ثور با کمال میل به شما می‌پیوندد.
  3. از شما مشورت می‌خواهد: ثورها دارای تفکر منطقی و عقلانی هستند و از تصمیم‌گیری‌های خود راضی‌اند. بنابراین وقتی شما را در فرآیند تصمیم‌گیری‌هایشان در نظر می‌گیرند، این نشانه‌ای است که نشان می‌دهد او به شما اعتماد دارد و شما را در نظر می‌گیرد.

برای جذب و حفظ یک فرد ثور، باید به او حس امنیت و ثبات بدهید. با ایجاد ارتباط عمیق و واقعی، او را به خود نزدیک‌تر کنید. در نهایت، تلاش کنید رابطه‌ای بر اساس احترام و صداقت بسازید تا بتوانید از هر لحظه‌ای که با یکدیگر دارید، لذت ببرید.


طالع بینی متولدین اردیبهشت برج ثور Taurusویژگی متولدین اردیبهشت



طالع بینی متولدین اردیبهشت ثور Taurus – روابط و دوستی های متولدین اردیبهشت


خصوصیات متولدین اردیبهشت ثور Taurus - عشق و رابطه در متولدین اردیبهشت

چگونه با مرد ثور ارتباط برقرار کنیم

معرفی

مردان ثور به طور کلی افرادی صادق و وفادار هستند، اما برای ارتباط مؤثر با آنها، باید شیوه‌های خاصی را در نظر داشته باشید. در این مقاله، به نکات مهمی درباره نحوه ارتباط با مردان ثور، تصمیم به ازدواج با آنها، نشانه‌های جدی بودن آنها و نحوه برخوردشان با دل‌شکستگی خواهیم پرداخت.

نحوه ارتباط با مرد ثور و متولدین اردیبهشت

قبل از اینکه داستانی را بیان کنید، ابتدا نکته اصلی را به او بگویید. مردان ثور عاشق شنیدن هستند، اما از درام و جنجال متنفرند. بنابراین، وقتی در مورد مشاجرات اداری صحبت می‌کنید، فقط در صورتی این کار را انجام دهید که بخواهید نظر یا مشورت او را بگیرید. مردان ثور به شدت از دروغ متنفرند و اگر متوجه شوند که شما دروغ گفته‌اید، ممکن است دلخور شوند. اگر یک شب را به اشتباه برنامه‌ریزی کرده‌اید، به جای اینکه بهانه بیاورید، بهتر است به سادگی اشتباه خود را بپذیرید، یک تاریخ جدید تعیین کنید و به جلو بروید.

آیا باید با مرد ثور ازدواج کرد؟

بله! در حالی که مردان ثور به نظر کم‌سر و صدا می‌آیند، اما هرگز کسل‌کننده نیستند. اعتمادی که بین شما ایجاد می‌شود به قدری عمیق خواهد بود که می‌توانید جنبه‌های پنهان شخصیت خود را نیز کشف کنید. وقت‌گذرانده با مرد ثور حتی اگر فقط در خانه باشد، بسیار لذت‌بخش است و لحظات بین‌تان در اتاق خواب فراموش‌نشدنی خواهد بود. به‌علاوه، جوک‌های مشترکی که هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی با هم می‌زنید، می‌تواند شما را برای همیشه بخنداند. مردان ثور می‌توانند لنگر و سنگ زیرین زندگی شما باشند و به عنوان شریک زندگی فوق‌العاده‌ای در کنار شما قرار بگیرند.

3 نشانه‌ای که نشان می‌دهد مرد ثور شما به جدیت فکر می‌کند

  1. دوستانه در رسانه‌های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می‌کند: این ممکن است به نظر غیر مهم بیاید، اما مردان ثور به واژه “دوست” بسیار اهمیت می‌دهند. زمانی که او شما را (بالاخره!) به دوستی خود اضافه کند، این نشان‌دهنده این است که او شما را بخشی بزرگ از زندگی‌اش در آینده می‌بیند.
  2. به شما اجازه می‌دهد در مهمانی‌ها شرکت کنید: مردان ثور معمولاً ترجیح می‌دهند در یک میخانه آرام بمانند تا اینکه به یک مهمانی رقص بروند. اما اگر این کار برای شما اهمیت داشته باشد، او با کمال میل با شما همراهی خواهد کرد.
  3. از شما مشورت می‌خواهد: مردان ثور معمولاً از تصمیمات خود راضی هستند و توانایی خوبی در تصمیم‌گیری دارند. بنابراین وقتی که شما را در فرآیند تصمیم‌گیری خود شامل می‌کنند، این نشان‌دهنده اعتماد بالای آنها به شماست.

پرچم‌های قرمز در روابط با مردان ثور و متولدین اردیبهشت

مردان وفادار ثور از بازی‌های احساسی بیزارند، بنابراین اگر به ناگاه از پاسخ به پیام‌ها یا تماس‌های شما خودداری کردند، نشان‌دهنده وجود یک مشکل بزرگ است. آنها به برنامه‌ریزی اهمیت زیادی می‌دهند؛ اگر به ناگاه به ملاقات‌ها یا رویدادهای دقیقه نودی مشغول شدند یا درباره برنامه‌ها مبهم بودند، ممکن است این به معنای نارضایتی آنها از وضعیت فعلی باشد و ممکن است به دنبال گزینه‌های دیگری باشند.

چگونه مردان ثور با دل‌شکستگی کنار می‌آیند

مردان ثور به طور کلی در برابر دل‌شکستگی واکنش عملی دارند. آنها معمولاً احساسات خود را در ظاهر نشان نمی‌دهند و ممکن است پس از یک جدایی، حتی در عرض چند روز دوباره به دنیای دوستی بازگردند، حتی اگر جدایی به شدت ناراحت‌کننده بوده باشد. به همین دلیل، نحوه برخورد مردان ثور با مسائل احساسی بیشتر از طریق عمل است و بازگشت به زندگی اجتماعی، به عنوان بهترین راه برای آنها به نظر می‌رسد، حتی اگر خودشان بخواهند مدتی تنهایی را تجربه کنند.

خلاصه

برای برقراری ارتباط مؤثر با یک مرد ثور، ابتدا باید به او حس اعتماد و صداقت بدهید. آنها به واقعیت‌ها و احساسات شما اهمیت می‌دهند و از درام و جنجال دوری می‌کنند. اگر به دنبال یک رابطه جدی با یک مرد ثور هستید، به نشانه‌هایی که نشان‌دهنده جدیت اوست توجه کنید، مانند اینکه آیا او شما را در شبکه‌های اجتماعی به دوستی می‌گیرد یا در فعالیت‌های اجتماعی شما شرکت می‌کند.

مردان ثور از بازی‌های احساسی دوری می‌کنند و در صورتی که احساس کنند که شما با آنها صادق نیستید، واکنش نشان می‌دهند. در نهایت، آنها با جدیت و عشق به زندگی و شما برخورد می‌کنند و می‌توانند یک شریک زندگی فوق‌العاده و وفادار باشند. با رعایت این نکات، می‌توانید رابطه‌ای عمیق و معنادار با مرد ثور داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *