طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus - ویژگی های معنوی
بازدید 9

طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus – ویژگی های معنوی

طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus – ویژگی های معنوی | بهترین سنگ‌ها برای متولدین برج ثور

پریدوت سنگی است که می‌تواند به متولدین ثور کمک کند تا پیشرفت کنند، به غرایز خود اعتماد کنند و از تردید بیرون بیایند. با وجود اینکه متولدین این برج معمولاً قاطع هستند، گاهی برای برداشتن اولین قدم دچار مشکل می‌شوند و پریدوت می‌تواند به آن‌ها در غلبه بر این ترس کمک کند.

مانترای شفابخش برج ثور

« من قوی، محکم و ریشه‌دار در وجود خود هستم »

 


طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus – روابط و دوستی های متولدین اردیبهشت



طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus – عشق و رابطه


رنگ روحی برج ثور

از آبی کمرنگ تا آبی سلطنتی، این برج زمینی به رنگ‌های آب و آسمان گرایش دارد یادآوری قدرتی از دائمی بودن و اینکه با وجود تغییرات، برخی چیزها (مانند افق) همیشه ثابت می‌مانند.

طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus - ویژگی های معنوی

جنبه‌های معنوی برج ثور

متولدین ثور به مراسمات و آیین‌ها علاقه دارند و ممکن است از دین سازمان‌یافته آرامش زیادی بیابند. با این حال، آن‌ها به جستجوی روح نیز می‌پردازند و آیین‌ها را بدون باور واقعی دنبال نمی‌کنند. ثور نیاز دارد که به چیزی اعتقاد داشته باشد تا در یک آیین شرکت کند و ممکن است به جستجو درون‌گرایی یا چندین سیستم باور بپردازد تا آنچه با روحشان همخوانی دارد، بیابد. این برج زمینی اغلب لحظات اتصال معنوی خود را در طبیعت پیدا می‌کند و پیاده‌روی در جنگل یا شنا در دریاچه‌ای بکر ممکن است بهترین روش برای اتصال به روح آن‌ها باشد. ثور‌ها قوی و اخلاقی هستند و دوستان و خانواده اغلب به آن‌ها به عنوان مرجعی اخلاقی نگاه می‌کنند و وفاداری ثابت‌شان باعث می‌شود افراد به آن‌ها اعتماد کنند و رازهای عمیق خود را به اشتراک بگذارند. مدیتیشن برای متولدین این برج مفید است، به‌خصوص زمانی که کنترل را در دست دارند. در واقع، ممکن است گاهی از کلاس‌های یوگا یا مدیتیشن هدایت‌شده اذیت شوند و ترجیح دهند که یک جریان خودهدایت‌شده یا جلسه‌ی مدیتیشن را انتخاب کنند.


طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurusویژگی متولدین اردیبهشت



طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurus – ویژگی و سبک زندگی


تقویت‌کننده‌های کارما برای برج ثور

هر نشانه‌ی زودیاک، با برخی مسائل ناتمام زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کند. برای ثور، بزرگ‌ترین درس زندگی، یادگیری معنای “خود” نسبت به “ثروت” است. این ممکن است به تمام طول عمر نیاز داشته باشد، اما ثور باید از جایی شروع کند. در ادامه چند گام ابتدایی برای پاک‌سازی کارما آورده شده است:

  • نظر دیگری را امتحان کنید: نیازی نیست با همه موافق باشید، اما گوش دادن بدون رد کردن آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند که بفهمید نظرات انعطاف‌پذیر هستند و ممکن است تغییر کنند.
  • یک ریسک کوچک بکنید: آیا دنیا به پایان می‌رسد اگر با یک دوست به کلاس پیلاتس بروید؟ نه. شاید به سلیقه شما نباشد، اما چرا آن را امتحان نکنید تا مطمئن شوید؟
  • رها کنید: متولدین ثور اغلب در یک دوستی یا رابطه‌ای که سمی شده، باقی می‌مانند. رها کردن و پیش رفتن می‌تواند روح ثور را به طرز شگفت‌آوری آزاد کند.
  • دروغ‌های سفید را نادیده بگیرید: به خاطر اینکه دوستی گفت لباس‌تان خوب به نظر می‌رسد، کینه به دل نگیرید. آن‌ها فقط می‌خواستند مودب باشند.
  • اعتبار را بپذیرید: ثور‌ها عاشق رضایت از یک کار خوب انجام‌شده هستند و ممکن است به دنبال اعتبار نباشند، اما پروژه‌ای که موفق شد به خاطر تلاش‌های ۲۰ ساعته آن‌ها بود.

طالع بینی متولدین اردیبهشت زودیاک برج ثور Taurusتناسب اندام و مشکلات سلامتی


چکیده

متولدین برج ثور از آیین‌ها و ارتباطات معنوی لذت می‌برند، اما همواره به دنبال اعتقاد واقعی هستند. این افراد با وفاداری قوی و پایبندی به اخلاق شناخته می‌شوند و دوستان و خانواده به آن‌ها اعتماد زیادی دارند. سنگ پریدوت به متولدین ثور کمک می‌کند در مواجهه با تردید‌های خود پیشرفت کنند و در تصمیم‌گیری‌ها سریع‌تر عمل کنند. رنگ‌های آبی روشن و آبی سلطنتی به عنوان رنگ‌های روحی این برج، به ثور‌ها یادآوری می‌کنند که با وجود تغییرات، برخی چیزها در زندگی ثابت و دائمی هستند. در زمینه کارما، بزرگ‌ترین درس متولدین برج ثور یادگیری ارزش “خود” نسبت به “ثروت” است. این افراد باید ریسک‌های کوچک را تجربه کنند، از نظرات دیگران بدون قضاوت کردن آن‌ها بیاموزند و در نهایت، از روابط سمی و غیرسازنده جدا شوند تا رشد معنوی بیشتری پیدا کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *