آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa
بازدید 20

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa – بازی تلگرامی کاپیتان سوباسا

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa | ایردراپ Captain Tsubasa Rivals یک تجربه جذاب است که استراتژی را با هیجان فوتبال ترکیب می‌کند. در این راهنما به بررسی اصول اولیه گیم‌پلی، استراتژی‌های به حداکثر رساندن درآمد و نکات کلیدی برای بهبود عملکرد شما در زمین بازی خواهیم پرداخت.

شروع به کار | اصول اولیه کسب درآمد

ضربه زدن برای جمع‌آوری توپ‌ها

گیم‌پلی اصلی بازی به جمع‌آوری توپ‌های فوتبال از طریق ضربه زدن به بازیکنان شما معطوف است. کافیست روی بازیکنان در صفحه نمایش بزنید تا تعداد توپ‌های خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از صفحه اصلی، بازیکن محبوب خود را انتخاب کنید تا تجربه بازی شما را بهتر کند.


« برای ورود به بازی ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa اینجا کلیک کنید »


تغییر بازیکنان

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام  هوش فعال شوید برای عضویت در کانال تلگرام کلیک نمایید 

برای تغییر بازیکن فعال خود، روی دکمه “تغییر” که در گوشه پایین سمت راست صفحه اصلی قرار دارد بزنید. از آنجا می‌توانید یکی از بازیکنانی که دارید را انتخاب کنید.

به دست آوردن بازیکنان جدید

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

برای گسترش فهرست بازیکنان خود، به تب “تیم” بروید و گزینه “بازیکنان” را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید با برآورده کردن شرایط خاص مرتبط با کارت‌هایشان، بازیکنان جدیدی را آزاد کنید.


کارت های روزانه ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa در تلگرام – مشاهده بیشتر…


افزایش درآمد خود

درک بوست‌ها

قانون کلی کسب درآمد بسیار ساده است: هر ضربه برابر با یک توپ است. با این حال، شما می‌توانید از طریق ویژگی بوست، درآمد خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. با احیای استقامت خود تا شش بار در روز، فرصت‌های بیشتری برای ضربه زدن و بنابراین، کسب توپ‌های بیشتر خواهید داشت.

مدیریت استقامت

استقامت نشان‌دهنده محدودیت توپ‌هایی است که می‌توانید یکجا کسب کنید.

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

استفاده از بوست‌های چند ضربه‌ای و افزایش حد استقامت

  • بوست چند ضربه‌ای: این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که در هر ضربه، چندین توپ جمع‌آوری کنید. شما می‌توانید این ویژگی را چندین بار ارتقا دهید، که از ۲۰۰۰ سکه در سطح ۱ شروع می‌شود.
  • بوست حد استقامت: به طور مشابه، این بوست حداکثر استقامت شما را افزایش می‌دهد و می‌تواند چندین بار ارتقا یابد که هزینه‌اش نیز از ۲۰۰۰ سکه در سطح ۱ آغاز می‌شود.

انجام وظایف روزانه و پاداش‌ها

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

به طور منظم بخش “وظیفه” را بررسی کنید تا وظایف مختلفی را که می‌توانند توپ‌های اضافی به شما بدهند، پیدا کنید. همچنین، شرکت در روزهای روزانه به شما پاداش‌هایی می‌دهد که در طول ماه افزایش می‌یابد و در آغاز هر ماه دوباره تنظیم می‌شود.

درآمد غیرفعال | کسب درآمد در غیاب شما

درک سود در هر ساعت

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

تیم شما “سود در هر ساعت” تولید می‌کند که در حالی که شما از بازی خارج هستید، به کار خود ادامه می‌دهد. با این حال، این ویژگی درآمد غیرفعال تنها برای سه ساعت پس از خروج شما فعال است. برای حفظ جریان درآمد خود، مطمئن شوید که قبل از انقضای زمان، دوباره وارد بازی شوید.

تقویت تیم خود برای افزایش درآمد

برای افزایش درآمد غیرفعال خود، بر جمع‌آوری و ارتقای کارت‌های مختلف تمرکز کنید که به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • بازیکنان
  • مربیان
  • مدیران
  • ورزشگاه‌ها
  • کارت‌های ویژه

ارتقاء این کارت‌ها درآمد کلی شما در هر ساعت را افزایش می‌دهد.


کارت و کد های Airdrop | ایردراپ های رسمی تلگرامیمشاهده بیشتر…


ارتقای بازی شما

برنامه ارجاع | ایجاد شبکه خود

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

دوستان خود را از طریق تب “دوست” با کلیک بر روی “دعوت از دوست” به بازی دعوت کنید. هم شما و هم دوست دعوت شده، سکه‌های بونوس دریافت خواهید کرد—۵۰۰۰ برای حساب‌های عادی و ۲۵۰۰۰ برای حساب‌های پریمیوم تلگرام. از این ویژگی استفاده کنید تا جمع‌آوری توپ‌های خود را تقویت کنید.

چالش‌های ترکیبی روزانه

آموزش کامل ایردراپ کاپیتان سوباسا Captain Tsubasa

در Captain Tsubasa Rivals، به دست آوردن ترکیب‌ها بسیار حائز اهمیت است. روزانه یک مجموعه خاص از سه کارت را جمع‌آوری کنید تا تا ۵۰۰۰۰۰۰ سکه به دست آورید. کارت‌های مورد نیاز هر ۲۴ ساعت تغییر می‌کنند، بنابراین فعال باشید و در بخش “تیم” از جمع‌آوری کارت‌های لازم برای ترکیب اطمینان حاصل کنید.

ارتباط با جامعه

با دوستان خود همکاری کنید تا کارت‌های ترکیبی را تکمیل کنید و فراموش نکنید که پیشرفت خود را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #tsubasaonton به اشتراک بگذارید. تعامل با جامعه می‌تواند تجربه شما را بهبود بخشد و جوایز اضافی به ارمغان آورد.

نتیجه‌گیری

ایردراپ Captain Tsubasa Rivals یک ترکیب هیجان‌انگیز از استراتژی، کار تیمی و گیم‌پلی است. با درک اصول اصلی و استفاده از بوست‌ها، وظایف روزانه و برنامه‌های ارجاع، بازیکنان می‌توانند درآمد خود را به حداکثر رسانده و از یک تجربه بازی پاداش‌دهنده لذت ببرند. تیم رویایی خود را جمع‌آوری کنید، دوستان خود را دعوت کنید و سفر خود را به سوی شکوه فوتبال آغاز کنید!

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *