ممی فای  Memefi
بازدید 16

کارت روزانه ممی فای کمبوی روزانه ممی فای دوم مهر 1403 کمبو روزانه MemeFi بیست و سوم سپتامبر ۲۰۲۴

اکانت پریمیوم تلگرام

با انجام Daily Combo در بازی MemeFi، می‌تونی ۵۰۰,۰۰۰ سکه به دست بیاری! 💰

ترکیب ضربه برای ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ اینه (۴-۲-۴-۲):

  •  پا – یک ضربه 🦵
  •  گردن – یک ضربه 🦒
  •  پا – یک ضربه 🦵
  •  گردن – یک ضربه 🦒

باید خیلی سریع ضربه بزنی تا کار کنه! ⚡👆

کارت روزانه ممی فای کمبوی روزانه ممی فای دوم مهر 1403 کمبو روزانه MemeFi بیست و سوم سپتامبر ۲۰۲۴

درباره ممی فای MemeFi:

MemeFi Coin یه اپلیکیشن جذاب کلیکر (tap-to-earn) هست که توسط تیم MemeFi ساخته شده و تو تلگرام در دسترسه. این بازی بهت چالش می‌ده تا با ضربه زدن به صفحه، دشمن‌های خیالی رو شکست بدی و در ازای هر دشمن که می‌کشی، سکه‌های مجازی به دست بیاری 👻🎮. هر دشمن تو این بازی سطح و میزان سلامت خاص خودش رو داره و با هر ضربه‌ای که بهشون می‌زنی، انرژی خودت هم کمتر می‌شه ⚡. وقتی انرژی تموم بشه، بعد از مدتی دوباره بازیابی می‌شه.

علاوه بر کسب سکه از طریق ضربه زدن، بازیکنان با کشتن هر دشمن جوایز خاصی دریافت می‌کنن و می‌تونن از بوسترهای رایگان برای ضربه‌های قوی‌تر یا بازیابی انرژی استفاده کنن 💥. همچنین، پاور‌آپ‌هایی هم وجود دارن که به صورت دائمی آسیب، میزان انرژی و سرعت شارژ رو افزایش می‌دن 🚀.

ویژگی‌های اجتماعی MemeFi:

MemeFi علاوه بر گیم‌پلی سرگرم‌کننده، عناصر اجتماعی قوی‌ای داره. این بازی از سیستم رقابت از طریق لیدربورد و کلن‌ها (گروه‌های بازی تلگرامی) استفاده می‌کنه 🏆👥. کلن‌ها یا همون چت‌های گروهی به بازیکنان این امکان رو می‌دن که با هم همکاری کنن و برای جایگاه برتر توی لیدربورد کلن‌ها بجنگن. رهبرهای کلن، که بهشون Memelords می‌گن، به خاطر هر رئیس که توسط اعضای کلنشون شکست داده می‌شه، پاداش می‌گیرن 👑.

برنامه‌های آینده MemeFi:

MemeFi قصد داره که با اضافه کردن شبکه تبلیغاتی و یکپارچه‌سازی بلاکچین و توکن‌ها، گیم‌پلی رو گسترش بده. این برنامه‌ها شامل ایجاد سیستم‌های پاداش جدید و بهبود مکانیزم‌های تبلیغاتی هست که باعث می‌شه شرکت‌ها و اینفلوئنسرها (KOLs) از این پلتفرم برای جذب کاربران بیشتر استفاده کنن.

در نهایت، MemeFi Coin فراتر از یه بازی کلیکر عادیه و به یه پلتفرم نوآورانه برای درآمدزایی از طریق ضربه زدن تبدیل شده. این بازی با گیم‌پلی جذاب، جوایز ملموس و عناصر اجتماعی قوی، در مسیر تبدیل شدن به یه بازی بزرگ در دنیای tap-to-earn قرار داره 🚀.

دوست داری بازی کنی؟ این لینک رو کلیک کن! 🌐

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام و یا ایتای ما شوید  عضویت در کانال تلگرام  عضویت در کانال ایتا 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *