کمبو روزانه تاپ‌کوینز TapCoins Bounty
بازدید 27

کارت روزانه تپ کوین کمبوی روزانه تپ کوین دوم مهر 1403 کمبو روزانه TapCoins Bounty بیست و سوم سپتامبر ۲۰۲۴

اکانت پریمیوم تلگرام

با حل کردن Daily Combo بازی TapCoins Bounty در تاریخ دوم مهر 1403 ، ۳۲۰,۰۰۰ سکه جایزه بگیر 💰!

 

کارت روزانه تپ کوین کمبوی روزانه تپ کوین دوم مهر 1403 کمبو روزانه TapCoins Bounty بیست و سوم سپتامبر ۲۰۲۴

 

درباره تپ کوین TapCoins:

TapCoins یه بازی جذاب روی بلاکچین TON هست که خیلی سریع محبوب شده به خاطر گیم‌پلی سنتی و امتیازمحورش 👾. بازیکنان می‌تونن از طریق کانال‌ها و چت‌های تلگرام تو تیم‌های سکه‌ای شرکت کنن، دوستاشون رو دعوت کنن، کارهای مختلف انجام بدن و با ضربه زدن روی صفحه، تو رتبه‌بندی بالاتر برن 📈.

 

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز TapCoins، قابلیت جدید ‘Mine’ هست که تجربه یادگیری اجتماعی Web3 رو به سطح جدیدی می‌بره 🚀. با ‘Mine’، بازیکنان می‌تونن هر ساعت به تولید سکه‌هاشون ادامه بدن و با ارتقا و گسترش دانششون، خروجی بیشتری کسب کنن. این ویژگی نوآورانه باعث می‌شه یادگیری و پیشرفت در بازی پاداش داده بشه و فرصت‌های جدیدی برای رشد فراهم بشه 🌱.

بیشتر بدانیم :

TapCoins یه مدل جدید از بازی‌های بلاکچینیه که توش می‌تونی هم بازی کنی و هم از طریق یادگیری و پیشرفت پاداش بگیری. با قابلیت ‘Mine’ هر ساعت سکه تولید می‌کنی و اگه دانش و استراتژی خودت رو ارتقا بدی، سکه‌های بیشتری به دست میاری. این بازی همچنین قابلیت‌های اجتماعی داره که می‌تونی با دوستات تیم تشکیل بدی و تو رقابت‌های گروهی شرکت کنی.
دوست داری تپ کوین بازی کنی؟ این لینک رو کلیک کن! 🌐

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام و یا ایتای ما شوید  عضویت در کانال تلگرام  عضویت در کانال ایتا 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *