0

کارت روزانه ورتوس 31 شهریور 1403 کمبو روزانه Vertus بیست یکم سپتامبر ۲۰۲۴

Vertus Daily Combo
بازدید 101

خرید اکانت پریمویم  تریدینگ ویو ، خرید اکانت اسنشال تریدینگ ویو کاملا اورجینال با ارسال سریع و پشتیبانی  مناسب، جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اکانت تریدینگ ویو به این لینک مراجعه نمایید و یا با شماره 09364549266 تماس حاصل نمایید.

پاداش خودت رو با Vertus Daily Combo سی یکم شهریور 1403  افزایش بده

برای دسترسی به صفحه کد، کافیه از تب اصلی شهر به سمت چپ سوایپ کنی. اونجا باید ترکیب درست ۴ جزیره رو که مربوط به این زمینه‌های تخصصی هست، وارد کنی. کد هر ۲۴ ساعت تغییر می‌کنه، پس یا باید حدس بزنی یا یه کم تحقیق کنی تا ترکیب درست رو پیدا کنی و پاداشت رو بگیری!

 

کارت روزانه ورتوس 31 شهریور 1403 کمبو روزانه Vertus بیست یکم سپتامبر ۲۰۲۴

 

درباره Vertus:

Vertus App – نسل بعدی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز توی تلگرام.

Vertus یه اپلیکیشن وب۳ انقلابی هست که روی بلاکچین TON ساخته شده و مستقیماً از طریق تلگرام قابل دسترسیه. این ادغام تجربه‌ای کاربرپسند رو فراهم می‌کنه و ورود راحتی به دنیای ارزهای دیجیتال برای کاربرا به همراه داره. با Vertus، هر کاربر تلگرام می‌تونه یه تجربه کاملاً روی زنجیره‌ای رو به راحتی تجربه کنه.

مرکز این پلتفرم نوآورانه، ارز دیجیتال جدیدی به نام $VERT هست که برای ماینینگ آسون و دسترسی گسترده طراحی شده. این ارز با هدف ساده کردن ورود شما به بازار ارزهای دیجیتال ایجاد شده و یه راه مستقیم و بدون دردسر برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال از طریق تلگرام ارائه می‌ده.

 

 

می‌خوای تو بازی شرکت کنی؟ روی این لینک کلیک کن!

 

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *