بازدید 282

کمبو روزانه ایکس امپایر و پاسخ روزانه ماکس امپایر یکم مهر 1403 دیلی کمبو X Empire بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴

اکانت پریمیوم تلگرام

معما: روشی که همه ما باهاش موافقیم، برای اینکه بلاکچین بدون مشکل بمونه. من چی هستم؟

  • پاسخ: توافق (consensus)

 درباره‌ی X Empire:

X Empire یک بازی نوآورانه در تلگرامه که تجربه‌ای جذاب و غرق‌کننده برای اونایی که آرزوی ساخت امپراتوری خودشون رو دارن، فراهم می‌کنه. این بازی فراتر از سبک کلیکر معمولی میره و ویژگی‌های خاصی داره که بهت اجازه میده دوستات رو دعوت کنی، مهارت‌هات رو تقویت کنی، معامله کنی و شروع به کسب پاداش کنی. تحت پرچم امپراتوری ماسک، بازیکنان ابزارهایی دارن که می‌تونن باهاشون چیزی واقعاً خارق‌العاده خلق کنن.

کمبو روزانه ایکس امپایر و پاسخ روزانه ماکس امپایر یکم مهر 1403 دیلی کمبو X Empire بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۴

X Empire از الهام‌های ایلان ماسک، کارآفرین معروف و آینده‌نگر، استفاده می‌کنه و تم‌های نوآوری، فناوری و ساخت امپراتوری رو در گیم‌پلی خودش ترکیب کرده. بازیکنان این شانس رو دارن که هیجان ساخت امپراتوری خودشون رو تجربه کنن و توی یک دنیای مجازی پویا که بازتابی از دستاوردهای نوآورانه و فلسفه آینده‌نگری ماسک هست، رقابت کنن.

با داشتن انبوهی از ویژگی‌های سرگرم‌کننده، X Empire یک تجربه بازی لذت‌بخش رو تضمین می‌کنه. می‌تونی مهارت‌هات رو ارتقا بدی، توی مذاکرات استراتژیک شرکت کنی و در حالی که امپراتوریت رو گسترش میدی، پاداش‌های ارزشمندی به دست بیاری. این بازی تعامل اجتماعی رو تقویت می‌کنه و بازیکنان رو به دعوت دوستان و رقابت دوستانه در یک جامعه پویا تشویق می‌کنه. به X Empire ملحق شو و سفر خودت رو برای ساختن امپراتوری‌ای که ماندگار باشه شروع کن.

دوست داری توی بازی شرکت کنی؟ روی این لینک کلیک کن!

برای اطلاع سریع از کارت ها و کمبوهای جدید انواع ایردیراپ ها عضو کانال تلگرام و یا ایتای ما شوید  عضویت در کانال تلگرام  عضویت در کانال ایتا 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *